Informatie aanvragen

Instore Signing

Instore signing bepaald beleving

Wat is nu het grootste verschil tussen online shoppen en real life shoppen? Precies, de beleving in de winkel! Voelen, zien, proeven, ervaren. Instore communicatie is daarbij van grote invloed op de beleving die u uw klanten meegeeft. Een krachtig merk en heldere formule kan daarom niet zonder instore signing die klopt. Blomsma belicht daarom onderstaand graag voor u een aantal onderdelen van instore signing:

Schapsigning

Eenmaal in de winkel is de kans dat u de klant kan bereiken en invloed kunt uitoefenen op zijn aankoopgedrag het grootst in het schap zelf. Opvallende schapsigning vraagt daarom om net dat beetje extra aandacht om ook echt die gewenste impact te bereiken. Blomsma denkt daarin graag met u mee en heeft tal van mogelijkheden in huis om uw schappen zo krachtig mogelijk aan te kleden. Kijk voor meer informatie over wat wij op dit gebied voor u kunnen betekenen op onze productpagina “schapsigning”.

Wandsigning

Verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat het inzetten van instore visuals een grote invloed hebben op de beleving en het koopgedrag van klanten. Daarnaast onderstrepen krachtige en opvallende sfeerbeelden de gewenste uitstraling van uw formule. Groot of klein, permanent of tijdelijk, alle wandvisuals krijgen van ons de gewenste aandacht op het gebied van kwaliteit, uitstraling en praktisch nut. Bekijk ook de voorbeelden van eerdere wandvisuals die we mochten realiseren in onze projectgallery onder “Referenties”.

Plafond en vloersigning

Ook wel eens gedacht aan het feit dat plafonds en vloeren een extra communicatiedimensie zijn waar u ook prima uw boodschap kunt vertellen? Veel te vaak worden deze mogelijkheden onbenut of onderbelicht. Niet bij Blomsma, graag vertellen wij u alles over hoe u instore signing effectief kunt inzetten met plafondsigning of vloersigning!