Informatie aanvragen

Schapsigning

Presentatie met impact

De inrichting van de winkel en presentatie van de producten is bepalend voor het succes van de verkoop. Het schap, daar waar het product daadwerkelijk te vinden is, is daarom het belangrijkste “point of sale” in de winkel. Schapsigning heeft 2 belangrijke functies:
1) Het maakt meteen duidelijk welke producten er te vinden zijn in het schap
2) Het draagt bij aan een krachtige presentatie / promotie van het product.
Graag voorzien we u van advies op maat over op welke manier en met welke middelen u schapsigning het meest effectief kunt inzetten in uw winkel.

Overzicht in inrichting

Schapsigning heeft zoals gezegd een belangrijke functie om overzicht te creëren voor uw winkelbezoekers. Waar kan ik welke producten vinden? Uit welke verschillende soorten kan ik kiezen? Waar ligt mijn favoriete merk of het model wat ik zoek? Door gebruik te maken van full color afbeeldingen of teksten kunnen klanten snel hun weg vinden in uw winkel. Denk bijvoorbeeld aan koofborden, schapkaarten, displays en belettering waarmee u schapsigning effectief en stijlvol kunt inzetten.

Actie en promotie

Natuurlijk is schapsigning ook uitermate geschikt om uw producten nog eens extra onder de aandacht te brengen. Bijvoorbeeld voor de introductie van nieuwe producten of kortingsacties op een bepaald deel van het assortiment. Met prijskaarten, schapstoppers en wobblers kunt u uw product in het schap extra laten opvallen. Ook vloerstickers, plafondhangers en posters zijn vormen van POS materiaal die binnen schapsigning kunnen worden ingezet om uw producten extra onder de aandacht te brengen.