Informatie aanvragen

Visual Merchandising

Krachtige winkelpresentatie

Een winkel met smoezelige ruiten, rommelige etalage en afgebladderde gevelteksten is niet bepaald een uitnodigend beeld om consumenten over de drempel te trekken. Eenmaal binnen is de inrichting en presentatie van de winkel minstens net zo belangrijk om de klant uiteindelijk tot een aankoop te overtuigen. De beleving van de consument wordt sterk beïnvloed door uw winkelpresentatie. Blomsma ondersteund daarom retailers op het gebied van visual merchandising om een krachtige winkelpresentatie neer te zetten. Meer informatie hierover vindt u op onze productpagina “winkelpresentatie”.

Succesvolle formule-restyling

Het implementeren van succesvolle winkelformules vereist veel aanpassingsvermogen, een duidelijk visie en kennis van een steeds evoluerende klant. Retailketens ontkomen daarom niet aan geregelde restyling van hun formules om aansluiting te houden met hun doelgroep. Blomsma is niet de partij die nieuwe formules voor u bedenkt, wel hebben wij veel ervaring met de implementatie daarvan. Want bij het restylen van een winkelformule komen heel veel dingen kijken die het verschil kunnen maken. Daarom denken wij graag vanaf de tekentafel tot aan de uitrol in de winkel met u mee hoe uw formule-restyling in zo min mogelijk tijd en kosten een zo maximaal mogelijk resultaat bereikt.

Sterke productpresentaties

Wij hoeven u niet te vertellen hoe u uw producten moet verkopen, daar bent u immers zelf de specialist in. Wij kunnen u wel vertellen hoe u uw producten zo krachtig mogelijk kunt presenteren om zo de verkoop ervan te maximaliseren. Instore promotie in de vorm van POS materiaal of displays, maar ook sfeervolle wandvisuals en schapsigning hebben een grote bijdrage aan een succesvolle productpresentatie. Ook voor buiten de winkel kunt u denken aan promotieacties en pop-up presentaties. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden om een productpresentatie binnen en buiten de winkel tot een succes te maken.