Point-of-Sale communicatie Lucardi

Point-of-sale

Voor Nederlands bekendste en grootste juwelier, Lucardi Juweliers, mag Blomsma al vele jaren naar tevredenheid alle point of sale communicatie in de winkels verzorgen. Naast de vaste promotie-acties verzorgd Blomsma ook alle seizoensgebonden campagnes rondom de bekende feestdagen. Lucardi maakt daarbij gebruikt van een breed assortiment aan POS materialen, bestaand uit schapstroken, prijskaarten, vitrineposters, raamstickers en streamers, vloerstickers en plafondhangers. Door korte communicatielijnen, zeer korte doorlooptijden en een strakke logistieke zorgen we ervoor dat alle communicatiemiddelen in de juiste aantallen verpakt over de verschillende vestigingen, binnen de gestelde deadline geleverd worden.

Over Lucardi

Lucardi Juwelier onderscheidt zich op een aantal punten van de traditionele juwelier. Het open winkelfront is zeer uitnodigend; je loopt er zo naar binnen. De winkels zijn zo ingericht dat je zelf je keuze kunt maken. De sieraden en horloges zijn overzichtelijk gepresenteerd in glazen vitrines. Vanzelfsprekend zijn er deskundige verkoopmedewerkers aanwezig om te adviseren en te assisteren. Naast bijna 100 fysieke vestigingen in Nederland heeft Lucardi ook een online shop. Daarnaast is het merk ook te vinden in maar liefst 104 Kijkshop vestigingen, waar een deel van het complete assortiment van Lucardi te verkrijgen is.