Smaakvolle productpromotie voor Alpro Smoothies

Smoothies proeven

Via voedingsmerk Alpro kreeg promotiebureau Brandwise de opdracht om een pakkende campagne uit te rollen ter promotie van Alpro Smoothie Inspiratie. Met deze campagne wil Alpro de consument inspireren om zelf smoothies te maken met behulp van Alpro producten. Brandwise ontwikkelde daarop een promotieconcept waarbij sampling wordt ingezet in diverse supermarkten, zoals Albert Heijn en Hoogvliet. Op deze manier kunnen klanten kennis maken met de producten door gratis te proeven.

Succesvolle promotiecampagne

Brandwise heeft Blomsma RetailSigning ingeschakeld om een vijftiental kleurrijke standjes te produceren die in de supermarkten worden ingezet. De mobiele pop-up stands bestaan uit een counterbalie voorzien van opvallende en kleurrijke displays. Blomsma vertaalde de schets voor het ontwerp naar de technische uitvoering en verzorgde de uitingen die op de stands zijn gemonteerd. De promotiecampagne is door Brandwise met groot succes uitgerold in supermarkten door heel Nederland.

Alpro is Europees marktleider van plantaardige drinks en voedingsproducten (plantaardige variaties op yoghurt, plantaardige variaties op room, margarines en desserts) op basis van soja, amandelen, kokosnoot, rijst en haver.