Blomsma Retailsigning aanwezig op Retail & Brands festival 2018

Exact een week geleden was Blomsma Retailsigning aanwezig bij het Retail en Brandsfestival dat als thema had:  ‘We just slow down’. Dit jaarlijkse event biedt inspiratie, kennisdeling en is dé plek om de laatste trends te zien op het gebied van retail. De verhalen van grote en kleinere (retail)merken geven een goed beeld van de zaken die een retail CEO, manager of marketeer belangrijk vindt en hoe zij hun merk in de markt zetten.

Een mooie gelegenheid voor ons om te horen welke trends er zijn, om merken beter te leren kennen en te zien tegen welke uitdagingen ze aanlopen.

Presentaties die ons opvielen waren die over het belang van beleving in de winkel (Rituals), meegaan met de tijd door innovatie (Royal Auping) en de vraag hoe merken hun steentje kunnen bijdragen aan een circulaire economie (Bundles). Al was het thema dan ‘We just slow down’, de realiteit is dat ondernemen in de retail meer neerkomt op een dagelijkse ‘retailrollercoaster’ zoals Richard Turk van onze klant Miss Etam zo mooi omschreef.

Een ‘retailrollercoaster’ die wij graag voorzien van mooie en passende instore en outstore signing!

Trends in Retail, Retail and Brands festival 2018

Trends in Retail, Retail and Brands festival 2018

Oplossingen

Vakgebieden

Downloads