Download onze Case Studies over instore & outstore retailsigning

De beste manier om overtuigd te raken van de vele mogelijkheden en om u te laten inspireren door het eindresultaat, is door te zien wat andere bedrijven gedaan hebben. Dit is de reden dat wij voor u een serie case studies/projectcases lanceren waarin u aan de hand genomen wordt bij het gehele proces. Iedere case study start bij de uitdaging die onze klanten hebben om een gedenkwaardige ‘experience’ te laten beleven en hierdoor meer bezoekers te trekken en meer verkoop te realiseren.

Als ervaren 3M Select Platinum Graphic Provider kennen wij op het gebied van retail de juiste oplossingen. Dit kunnen doosletters – met of zonder verlichting – zijn, het kan gaan om uitgebreid POS-materiaal, maar ook wandprints, muurvisuals, textieldoeken met frames, muur- of raamstickers en verschillende glasfolie.

Signing vormt een belangrijk onderdeel van de communicatiestrategie voor Retailers. Door signing prominent en consequent toe te passen in en om de winkel wordt de interactie met de doelgroep vergroot. Signing bepaald daarnaast voor een groot gedeelte de winkelbeleving en koopgedrag van klanten. Maar wat maakt nu precies dat signing succesvol wordt toegepast? Deze en andere vragen beantwoorden wij in onze Case Studies.

Case Studies download Blomsma RetailSigningPLUS Retail

Blomsma Print & Sign is door PLUS verkozen tot partner om het nieuwe formuleconcept in de winkels te realiseren. Doorslaggevende factoren zijn daarin de ervaring in retail, schaalgrootte in capaciteit en logistieke fulfilment van de Blomsma Groep. Zodoende worden de winkels in korte tijd voorzien van buitensigning, gevelreclame en instore corporate communicatie.

Hier downloadt u deze case study over het nieuwe formuleconcept van PLUS Retail.

Case Studies download Blomsma RetailSigningRanzijn

Ranzijn Tuin & Dier is één van de meest succesvolle tuincentra in Nederland. De keten opende in drie jaar tijd maar liefst 6 nieuwe vestigingen en heeft meerdere bestaande vestigingen uitgebreid. De oplevering van de vestigingen moest binnen een korte periode plaatsvinden en vereist een nauwe afstemming en samenwerking met alle toeleveranciers.

Hier downloadt u deze case study over de flinke doorgroei van Ranzijn.

Case Studies download Blomsma RetailSigningCoolblue

Zowel de binnen- als de buitenkant van het magazijn is helemaal ingericht naar de wensen en de stijl van Coolblue. Dat is nodig, want de filosofie en bijbehorende logistieke behoeften van Coolblue zijn zeer specifiek vastgelegd. Geheel in stijl van deze specifieke uitstraling werd ook het magazijn van binnen en van buiten voorzien van duidelijk herkenbare signing.

Hier downloadt u deze case study over de winkelsigning voor Coolblue.

Case Studies download Blomsma RetailSigningBeej Benders

Het nieuwe versconcept Beej Benders is ‘alles behalve een supermarkt’. Het is een nieuw winkelconcept waarin retail en horeca in elkaar overlopen. Door producten rechtstreeks bij regionale producenten in te kopen zijn de producten herkenbaar, verser en vaak goedkoper dan bij traditionele supermarkten.

Hier downloadt u deze case study over het versconcept van Beej Benders.

Case Studies download Blomsma RetailSigningBlackstone

Het merk begon ooit met een ware werkers-mentaliteit. Vandaag de dag heeft Blackstone zich met haar schoenen weten te ontwikkelen tot een merk dat vooral bekend staat om de hoogwaardige ontwerpen. Dit is dan ook terug te zien in en om de winkel door middel van POS-materialen en signing.

Hier downloadt u deze case study over de stoere signing van Blackstone.

Case Studies download Blomsma RetailSigningMiss Etam

Blomsma zit regelmatig aan de tekentafel bij Miss Etam om samen een campagne te ontwikkelen en zo efficiënt mogelijk in te zetten. Door de jarenlange samenwerking tussen de twee Zoetermeerse bedrijven is er een zeer hechte relatie ontstaan.

Hier downloadt u deze case study over de hechte relatie en jarenlange samenwerking met Miss Etam.

Case Studies download Blomsma RetailSigningIKEA

Bij IKEA begrijpen ze als geen ander dat de leefwereld van de consument minstens zo belangrijk is als de wooninrichting. De missie om betaalbaar en toch persoonlijk design voor iedereen te bieden is tot in de kleinste details doorgevoerd in één van ‘s werelds grootste woonwarenhuizen.

Hier downloadt u deze case study over de kracht van visuals in de IKEA.


De retail is een bewegende wereld én het proces van concept tot uitvoering kan vereenvoudigd worden door een goede band met een vaste partner. Heeft u vragen of interesse, neem gerust contact met ons op.

Oplossingen

Vakgebieden

Downloads